READ THIS BLOG IN ENGLISH

piątek, 13 maja 2011

My Treasures

Kilka dni temu dostałam paczkę ze swoim zamówieniem ze strony  www.strawberrynet.com i jestem bardzo zadowolona. Było to moje pierwsze zamówienie i teraz wiem, że nie ostatnie J Przesyłka doszła do mnie nie naruszona i w ekspresowym tempie. Według informacji na stronie powinna iść do mnie od 7 do 10 dni, ja natomiast dostałam ją po 6. No ale może napisze w końcu co to było. Zamówiłam sobie paletę MAC (Tone Grey) i pigmenty tej samej marki. Póki co miałam okazję użyć tylko złotego i muszę przyznać, że pięknie wygląda na oczach, mieni się niesamowicie. Z czasem postaram się dodać post ze zdjęciami makijażu do którego użyję tych cudeniek J A póki co to dodaję zdjęcia moich nowych skarbów.


I mały dodatek, czyli jedna z miłości mojego życia:

Buczer

2 komentarze:

  1. Kosmetyki MAC i nie tylko mozna kupić jeszcze taniej niż strawberrynet na stronie:
    http://allcosmeticswholesale.com/

    Oczywiście wszystko oryginalne
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :D Przyda mi się to bo wydaje na kosmetyki fortunę :P

    OdpowiedzUsuń