READ THIS BLOG IN ENGLISH

środa, 11 maja 2011

O mnie :)

Witam,

Troszkę potrwało zanim zdecydowałam się na bloga, ale w końcu udało się. Zacznę od paru słów o sobie. Właśnie skończyłam kurs artystycznego makijażu, więc mój blog będzie przeplatany postami, zdjęciami między innymi  makijażu mojego autorstwa. Na zajęciach uczyliśmy się wielu look'ów, między innymi: ślubnego, wieczorowego, telewizyjnego, high fashion, special effects. Kurs ten przeszłam w szkole o nazwie LA Make Up Academy w Dublinie - 3rd module. Uczyli mnie renomowani makijażyści znani w Irlandii w świecie makijażu. W planach mam kolejny kurs hair dressingu, ale co będzie zobaczymy, wszystko w końcu kosztuje :) Mam nadzieję, że znajde amatorów mojego bloga :)

Pozdrawiam i Zapraszam,

Edyta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz