READ THIS BLOG IN ENGLISH

sobota, 21 maja 2011

Work experience

Właśnie dostałam maila ze szczegółami praktyk. W poniedziałek wybieram się na kolejną praktykę do L’Oreala. W ramach „otwartych drzwi”, jaką prowadzi szkoła, w której robiłam kurs makijażu, przez najbliższy rok będą do mnie dzwonić z ofertami pracy jako makijażysta. Jest to świetny sposób na zdobycie doświadczenia, wprawy, zbudowania swojego CV oraz możliwość współpracy z różnymi artystami. Więc jak tylko zadzwonili, że potrzebują kogoś na poniedziałkowy event to bez zastanowienia powiedziałam TAK J Jestem cała w skowronkach i mimo że do poniedziałku mam sporo czasu to pędzle mam już umyte i szykuję swój zestaw kosmetyków na ten dzień :D Jestem trochę w gorącej wodzie kąpana, zaczęłam się nawet pakować na wyjazd do Polski, który jest dopiero 2 czerwca. Oj… po prostu przezorny zawsze ubezpieczony J nie lubię być nie przygotowana. Dobra lecę pobiegać J

I kilka zdjęć z zajęć J
Special Effects

Special Effects

Body Painting

4 komentarze:

  1. gratuluje, ja nienawidzę sie pakować :D
    hehe zawsze pakuje sie w 5h przed wyjazdem, a ostatnia przebiłam samą siebie, pakowałam się 30min przed odjazdem taxi :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nauczyłam pakować za wczasu, po tym jak prawie spóźniłam się na samolot na Krecie :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy blog, od dzisiaj obserwuje!! xx

    OdpowiedzUsuń